bad o good news...

hhmm..he wnt 2 propose me..no way dude..!!
this is very bad news...!!
i not love him..what function he wnt 2 propose me....
i only love the person named lutfi OK..not him...
i will not accept anyone except one person that i really2 love...
(wow..speaking taw..dh r tunggang langgang..hehehe..bia r)
aq xphm tol la dowg nie...
dowg x tawu ke yg aq dh ad smeone special in my heart...
nk kte bodoh...belajar smpai ambk dploma..
tp x rty pk ke...adoyai..x phm tol...
owg cm aq nie pn ad yg nk...so weird...
aq ngn dye pn...hrap2 kekal la....
hhmm..bleyh ke aq mngharp cm 2 ey...???
rse nye..x leyh kot kn...
klau x kekal...aq gk yg merane...
tp...aq syg dye sgt2 taw..huhuhu
just keep this relationship until me n u can't go..
but i hope..this relationship can remain until my last breath...

I LOVE YOU...

No comments:

Post a Comment