hhhmmm...jom graduate same2... ^_^
klau kte dh graduate..
msti fmly kte rstu kn... =D
hhhmmmm..aq akn bljar smpai aq pgg sgulung sjil dploma..
x pn..klau ad rzeki..aq akn blajr stnggi yg bleyh...
hohoho,,bleyh ke..but insyaallh... wish me luck k.. =D
ye..fmily aq mmg kye...
kye ngn ap....
kye ngn ksih syg...^_^...
thats what i love my fmily very much...
parents aq mmg kye..sbb pe dowg kye...
sbb dowg kje laa..
owg yg dh kje sume kye...
trpulng kt dri msing2 nk gne dwet 2 cm ne kn...
aq sbgai ank dowg..
xkn alwys nk mntk dwet kt parents aq kn...
parents aq bg dwet blnje tiap2 hari...
bkn tiap2 ari la..
tp tiap2 mnggu..huhu..
tp aq nie boros taw..
aq kne r pndai2 smpan kn..huhu..

i may not get to see you as often as i like...
i may not get to hold you in my arm all through the night..
but deep in my heart i truly know,,,
you're the one that i love..
and i cant let you go... =)

wahhh..pndai aq mngarang ayt jiwang..hehhee..
korng bleyh ke...:p

jup nk copy n paste ayt plak..hehhe

when i see you,i miss your smile...
when i see ur smile,i miss ur hug...
when u hug me,i want ur kiss...
omg..i'm crazy over you ...

yeah..2 la ayt yg aq copy paste...
nk tgk ayt yg hbby aq bgi kt aq x...

i have the "I", i have the "L",
i have the "O", i have the "V",
i have "E",....
so pls can I have "U"?

no poems no fancy words,
i just want world to know that I LOVE YOU,
my Princess with all my heart..

if your asking if i need u the answer is 4ever,,
if your asking if i'll leave u the answer is never,,
if your asking what i value the answer is u,,
if your asking if i love u the answer is i do...

when the sky looks blue "i miss u"
when the dreams come true "i miss u"
when the flower are covered with dew "i miss u"
when the day comes new "i miss u"

aq x tawu la ayt nie dye copy n paste ke...
o wt sndri...
tp hby aq ckp dye wt sndri...
tp aq cm x cye je....hohohoho..
tp aq cmfrm..dye copy n paste..huahuahua... :p
btw..thankz hbby..coz all the words that u give me so interesting
and make me smile in my dream... =))
thankz hbby..coz alwys make me smile..
n make me miss u alwys..
every scond n time...
i really love u...
i love u so much...
no body can replace u in my heart,,,
i hope one day..u will be my side 4ever...
i alwys pray 4 that...=)
dont leave me without any reason k
coz i love u more than myself...

No comments:

Post a Comment