story of me part 6..

now i want to share about my change in my life...
but not at all i have change it..
i like another girl.
noty,,social..
but my social not too severe..
went i know someone..
i try too change myself to be a good girl..
n suitable to be a wife..( ceh poyo tol ayt :p)
i try to change all..
but i'll do slowly..hehehe..

in this semester break..
when i going out..
i'll wear my hijab..
ap yg aq crite nie..bkn nk mnunjuk atau pape je lah..
tp klau korng nk kte..kte je lah..
coz i found a story in my fb..


korng nmpk x crite nye..hope nmpk la..
ap yg dicrite kn 2 btol..
wlau setruk mne pn laki 2..
ble nk kawen nty..mst dorg akn cri yg btol2 leyh di buat isteri..
n 1 g..



klau nk tggu hidayah n keikhlasan 2 smpai..
mmg lmbt la kn...
tah2 dh mty esk...blom tntu kte dpt sume 2..
klau allh nk trik nyawa kte..ble2 mse dye akn trik kn..
(ceh bajet ustazah plak..)
sorry la klau ad yg mnympah bce..
aq bkn nk bjet bgus..
aq cme mngiakn ap yg btol..huhu
sbb q pn..kdng2 bkn nye btol..kjup pkai..
kjup x..hihi..
tp lpas nie aq nk try pkai slalu la ble kuar.. :D

No comments:

Post a Comment